• ۰۴ شهریور ۱۴۰۲
مقالات |
پرشین سیکلت

ده مورد از بهترین موتور سیکلت های هوشمند جهان

تصور کنید وقتی در حال حرکت هستید، باد در موهای شما می‌پیچد و در بزرگراه جریان می‌یابد. رهگذرانی که به سواری زیبای شما چشم دوخته اند. و این فقط تیزر چیزی است که سوار بر یکی از بهترین موتورسیکلت‌های برقی سال 2023 تجربه خواهید کرد. بله، دوچرخه‌های اسپرت برقی راه طولانی را طی کرده‌اند و از شما می‌خواهند که برای سواری همراهشان باشید.

با نوآوری های عظیم در حمل و نقل سازگار با محیط زیست (ماشین های الکتریکی، دوچرخه های الکترونیکی و اسکوترهای الکترونیکی همه جا را در نظر بگیرید)، جای تعجب نیست که موتورسیکلت های الکترونیکی نیز بازی طراحی خود را ارتقا داده اند. ارائه سفرهای کم سر و صدا، بدون دود و دریانوردی روان، و البته سیاره از شما تشکر خواهد کرد. می‌توانید با طیف وسیعی از دوچرخه‌های مینی و ماشین‌های برقی بچه‌گانه، زودتر بچه‌هایتان را به مقصد برسانید.

راهنمای خرید موتور سیکلت هوشمند

عناصر مختلفی برای موتورسواری وجود دارد و دلایل مختلفی برای اینکه چرا فرد به دنبال خرید است، وجود دارد. از لحاظ تاریخی، آنها متعلق به معتادان آدرنالین بوده اند که به دنبال عبور راحت در بزرگراه ها یا رساندن خود به سرعت های جدید هستند. انجام این پایداری به معنای تعویض موتور با نیروی محرکه الکتریکی است، که شامل مجموعه ای از مزایای ورود به این فضا می شود، مانند سطوح بالاتر گشتاور در قدرت کمتر و تجربه شتاب سریع. کسانی که به رابطه عاشقانه خود با موتورسیکلت ادامه می دهند، ممکن است بخواهند این موتورسیکلت ها را بررسی کنند.

طبیعتاً، همه افراد متفاوت هستند و مشخصات متفاوتی از موتورسیکلت الکترونیکی خود می خواهند. ما این کار را برای شما انجام داده‌ایم و سریع‌ترین، دوربردترین، قوی‌ترین و بهترین موتورسیکلت‌های برقی امسال را پیدا کرده‌ایم، بنابراین شما فقط باید انتخاب کنید که چه نوع موتورسیکلتی را میخواهید.

باتوجه به راهنما ببینید هنگام خرید دوچرخه برقی به چه نکاتی باید توجه کنید و در ادامه این مطلب از راهنمای خرید موتور سیکلت توجه شما را به10مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم 

 

معرفی10تا از بهترین موتور سیکلت های هوشمند جهان

 

Harley Davidson - LiveWire 

برد شهر: 146 مایل

برندی که بیشتر به خاطر برانگیختن فرهنگ مصرف بنزین و موتورهای احتراق داخلی که می‌توان آن‌ها را در خیابان‌ها از دست داد، شناخته شده است، یکی از آن‌هایی است که اکنون به دنبال اثرات معکوس آلودگی بر روی کره زمین است.

این شرکت از طریق این مدل  شباهت‌هایی با طرح‌های کلاسیک هارلی خود را با پیچ و تاب پایدار و کمی طعم آینده به مشتریان خود ارائه می‌کند.

هارلی می تواند با یک بار شارژ به 146 مایل برسد، اما اگر به دنبال سوار شدن در بزرگراه ها هستید، هنوز مدلی برای سواری بیش از 95 مایل نیست. با این وجود، سواران از قدرت این موتور سیکلت  استفاده می کنند، زیرا این موتور شتاب 0 تا 60 مایل در ساعت را در سه ثانیه امکان پذیر می کند.

 

 

Evoke Urban Classic

برد شهر: 155 مایل

این برند که صرفاً برقی است، آینده سواری دو چرخ را به پیش می‌برد و دقیقاً همان چیزی است که روی برچسب نام آن آمده است - موتورسیکلتی با طراحی کلاسیک.

با قرار دادن انرژی باتری در بدنه استاندارد موتورسیکلت، در کمتر از 90 دقیقه شارژ می شود و با این شارژ به برد شهری 155 مایلی دست می یابد.

 

 

 Zero SR

برد شهر: 169 مایل

یک کلمه وجود دارد که این شرکت هنگام توصیف این مدل از آن استفاده می کند: (بی دردسر).

این شرکت قدرت، کنترل و اتصال بی دردسر را ذکر می کند، زیرا موتورسیکلت برقی بسیاری از نیازهای سوارکار مدرن را برآورده می کند.

این موتور سزعتی برابر با 70 مایل بر ساعت دارد. با این حال، برد با دو چرخه در بزرگراه  یک اولویت کلیدی برای این برند است. زیرا به نظر می رسد به روز رسانی های جدیدی برای افزایش برد و بهبود عملکرد تولید کند.

این مدل یک مدل عالی برای کسانی است که به دنبال رفت و آمد در فواصل کوتاه با آن سطح شتاب برقی هستند و حداکثر سرعت آن 104 مایل درساعت است.

 

 

Verge TS

برد شهر: 200 مایل

این برند مطمئناً یکی از منحصربفردترین مدل های موتورسیکلتی است که دیده ایم. این شرکت از طریق معماری نوآورانه چرخ‌های عقب خود پیشگام یک سیستم محرکه جدید است، در نتیجه، یک تایر بزرگ در عقب برای پایداری و کارایی دارد همچنین با گشتاور 1200 نیوتن متر و شتاب 0 تا 60 مایل در ساعت در 2.5 ثانیه، دوچرخه سوار را با سرعت در حرکت نگه می دارد. وقتی زمان شارژ فرا می رسد، دوچرخه دارای یک سوکت ترکیبی برای قابلیت شارژ سریع تر است.

این موتور سیکلت مانند همتایان چهار چرخ خود به صورت دیجیتالی مجهز به صفحه نمایش نصب شده روی دوچرخه است تا عملکردهای هوشمند و متصل را انجام دهد و از داده ها برای بهبود عملکرد استفاده کند.

 

 

Damon Hypersport

برد شهر: 200 مایل

رقم 200 برای توصیف دیمون هایپراسپرت بسیار مهم است. این وسیله نقلیه برای موتورسواران تشنه قدرت و متعصب مسابقه ساخته شده است زیرا دارای 200 اسب بخار قدرت، 200 نیوتن متر گشتاورتوانایی می تواند به 200 مایل در ساعت برسد و برد آن 200 مایل تخمین زده می شود. اما این موتورسیکلت برقی چیزی بیش از سرعت و مسافت دارد. این شرکت راه توسعه دهندگان بزرگ خودرو را دنبال می کند و از فناوری برای ایجاد یک تجربه متفاوت استفاده می کند.

 

 

damon hypersport

 

Zero SR ZF14.4

محدوده شهر:223

با برد ترکیبی شهر و بزرگراه 150 مایلی، این موتورسیکلت برقی طولانی‌ترین برد نیست، اما می‌توان آن را با قیمت بسیار پایین‌تری نسبت به سایر موتورسیکلت‌های رده برد خود انتخاب کرد. به‌عنوان یک شرکت موتورسیکلت‌ سازی خالص، مدل‌های مختلفی برای کاربردهای مختلف وجود دارد که اکثر آنها برای استفاده در محیط شهری مناسب هستند.

 

 

Lightning Strike Carbon Edition

برد شهر: 255 مایل

 

این موتور سیکلت که در کالیفرنیا، ایالات متحده ساخته شده است، با بهترین موتورسیکلت های برقی از نظر برد و قدرت، در یک رده قرار دارد. علاوه بر این، این شرکت سیستم شارژ سریع لایتنینگ 23 کیلووات ساعتی را با برد 306 مایل ارائه می دهد.

همچنین این موتور سیکلت در سال 2019 معرفی شد و اعتقاد بر این است که 30٪ از نظر آیرودینامیک نسبت به سایر دوچرخه های برقی در رده خود است در حالی که سرعت آن را با یک سواری راحت متعادل می کند.

Lightning Strike-C                                                                                                                                                                                      

Energica Experia

برد شهر: 261 مایل

این موتور سیکلت در رتبه سوم قرار می گیرد زیرا به عنوان یک دوچرخه توریستی با ظرفیت حمل چمدان و دستیابی به محدوده قابل توجهی ساخته شده است و ایده آل برای یک ماجراجویی است. این شرکت به خود می بالد که این وسیله نقلیه دارای بیشترین ظرفیت باتری در بین سایر دوچرخه های برقی موجود در بازار است زیرا حداکثر بسته باتری 22.5 کیلووات ساعتی را در محصولات خود گنجانده است.

 

 

Energica Eva Ribelle

برد شهر: 261 مایل

این موتورسیکلت برقی تمام چیزی است که هر موتوسواری برای رفت و آمد یا تور آخر هفته به آن نیاز دارد. راندن این موتورسیکلت در شهر مسافت 261 مایلی را برای کاربر فراهم می کند که مفهوم اضطراب برد را کاملاً از بین می برد.

eva ribelle                                                                                                                                                      

Arc Vector

برد شهر: 270 مایل

با قدم گذاشتن به آینده، تیم این برند چیزی ساخته است که محدودیت را می شکند و طبق اصول طراحی خود کار می کند.

طراحی آینده‌نگر آن بازتابی دارد که فقط در فیلم‌های علمی تخیلی دیده می‌شود و آمار نیز با این هیاهو مطابقت دارد.

با ظرفیت باتری کمتر از 16.8 کیلووات ساعت، برد و با حداکثر سرعت پایین‌تر فعال می‌شود، اما برای شارژ این دوچرخه فقط به مدت 40 دقیقه باید توقف کنید.

سوشال ها: