• ۲۱ تیر ۱۴۰۲
مقالات |
پرشین سیکلت

شاخص ویسکوزیته چیست و چگونه بر عملکرد موتور شما تأثیر می گذارد؟

وقتی صحبت از روغن موتور به میان می آید، ویسکوزیته عامل مهمی است که تعیین می کند در دماها و شرایط مختلف چقدر خوب عمل کند. ویسکوزیته به مقاومت سیال در برابر جریان اشاره دارد و با استفاده از سیستم درجه بندی انجمن مهندسین خودرو (SAE) اندازه گیری می شود. با

یکی از محبوب ترین رویا ها بین افراد مختلف علی الخصوص پسر بچه ها خرید و فروش موتور یا حتی موتور سوار بودن بوده است. همه ما میدانیم که قطعا رانندگی با موتور سیکلت تجربه جالب و هیجان انگیزی خواهد بود. بعضی از افراد هستند که برای تفریح و برخی دیگر هم برای رفت و آمد از موتور سیکلت استفاده می کنند. در هر حال شما هر هدفی داشته باشید، دلایل زیادی برای خرید  و فروش موتور سیکلت دارید. مثلا یکی از بهترین دلایل برای داشتن موتور وجود ترافیک های سخت و زیاد در شهر تهران است. مزیت دیگری که خرید موتور سیکلت در پی دارد هزینه کمتر آن نسبت به یک ماشین است و البته که موتور ها به فضای کمتری نیز برای نگه داری نیاز دارند. در مورد ایمنی موتور سیکلت ها نیز باید گفت که اگر شما با رعایت اصول و ایمنی از موتور استفاده کنید قطعا دچار آسب و یا خطر نمی شوید.  لباس های محافظ، فناوری ایمنی در ABS موتور سیکلت ها و کنترل کشش در سال های اخیر باعث شده که موتور سواری ایمن تر از قبل شود. حال، در ادامه می خواهیم چند مورد از برترین سایت های خرید موتور سیکلت را به شما عزیزان معرفی کنیم: 

بهترین فروشگاه های موتور سیکلت

یک. پرشین سیکلت

در واقع پرشین سیکلت فراتر از یک فروشگاه موتور سیکلت است. همین موضوع باعث شده است که این فروشگاه بسیار متمایز تر از همکاران خود در این صنف باشد. در فروشگاه پرشین سیکلت علاوه بر موتور سیکلت می توانید انواع ترکبند،‌ روغن موتور، دستکش، پوشش های محافظتی، کیف و کوله، کیف چرمی، محافظ های کفش، هولدر های موبایل و... را پیدا کنید.

هچنین در سایت پرشین سیکلت امکاناتی وجود دارد مبنی بر اینکه شما به عنوان یک فروشنده، به عنوان یک مربی، به عنوان پزشک و یا به عنوان یک تعمیر کار ثبت نام کنید. در این سایت امکاناتی نیز مبنی برا آموزش هایی که مربیان قرار می دهند و تالار گفت و گویی که با یکدیگر دارند نیز وجود دارد.

همچنین شما می توانید از خدمات کافه هایی که با پرشین سیکلت در قرارداد هستند با هزینه های متفاوتی برخوردار شوید و از محیط آن ها لذت ببرید.

از طرفی در پیست های موتور سواری ممکن است مشکلات مختلفی مثل زمین خوردن و آسیب دیدن برای افراد پیش بیاید، پرشین سیکلت حتی فکر این موضوع را نیز کرده است و خدمات مشاوره پزشکی را به مجموعه خدماتی که ارائه می کند اضافه کرده است.

همچنین اگر وسایل شما نیاز به تعمیرات داشته باشند آنگاه می توانید از طریق سایت برای تعمیر موتور خود اقدام کنید و وقتی را برای تعمیر آن از سایت رزرو کنید. تمام خدماتی که گفته شد، همه و همه جز مجموعه خدماتی است که در پرشین سیکلت ارائه می شود. پیشنهاد ما به شما این است که حتما از این مجموعه فوق العاده دیدن کنید.

پرشین سیکلت

دو. سایت با ما

هدف این سایت ارائه دادن بهترین گزینه ها در میان تعداد زیادی خودرو و موتور سیکلت است. نکته مثبتی که در مورد این سایت وجود دارد این است که شما با انتخاب فیلتر های مخصوص می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. نکته بعدی که وجود دارد این است که این سایت باعث شده تا مسیر طولانی که برای پیدا کردن یک موتور سیکلت مناسب طی می کردید کوتاه شود.

سه. مستر کاسکت

وقتی وارد این سایت می شوید، کلکسیونی از جدید ترین موتور های موجود را مشاهده می کنید، این فروشگاه به عنوان یکی از بهترین فروشگاه ها در زمینه خرید و فروش به حساب می آید. ضمانت ۱۴ روزه بازگشت کالا و ضمانت اصل بودن آن و همین طور پرداخت در محل از جمله مزایای خرید در این فروشگاه است.

پرشین سیکلت

چهار. پدال

فروشگاه پدال بیش تر از 40 سال سابقه در زمینه خرید و فروش موتور سیکلت داردو این فروشگاه نیز از جمله بهترین فروشگاه ها در زمینه فروش موتور سیکلت است. این فروشگاه کار خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرده است. پشتیبانی ۲۴ ساعته در همه روزها همراه با مشاوره برای داشتن خرید بهتر، تضمین کالا، تحویل سریع و رایگان از ویژگی های این فروشگاه محسوب می شود. شما می توانید مطابق سلیقه و فاکتور هایی که در نظر دارید، با جست و جو از برندهای مختلفی که این سایت ارائه کرده همراه با فیلتر های دیگر، وسیله ای که می خواهید را خریداری کنید.

پنج. نیکران موتور پاسارگاد

این شرکت به مدت ۶ سال از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع موتور سیکلت ها آغاز کرده است.

به دلیل اخذ نمایندگی بنللی ایتالیا که از معتبرترین برندهای موتور سیکلت با قدمت صد ساله است، استقبال زیادی برای خرید از این شرکت می شود.شما می توانید در فروشگاه آن انواع موتور سیکلت و همینطور دوچرخه با انواع لوازم جانبی، از برند های کوناگون خریداری کنید.همینطور این شرکت شعبه های مختلفی را برای فروش انواع موتور سیکلت در شهر های مختلف دارد.همچنین می توانید از خدمات مختلف در زمینه موتور سیکلت که به صورت نوبت دهی داده می شود استفاده کنید.

پرشین سیکلت

شش. نیرو موتور

شرکت نیرو موتور شیراز جز شرکت های سرآمد در صنعت موتور سیکلت به شمار می آید. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ شروع کرده است. از جمله خدمات این فروشگاه می توان به اقساط ۱۵ ماهه و تخفیف های ویژه و فوری کالا ها اشاره کرد. شما می توانید به راحتی موتور مورد نظر خود را با تخفیف های خوبی که اعمال می شود خریداری کنید و به راحتی از خدمات پس از فروش و گارانتی استفاده ببرید.دستگاه های موتور در این سایت بر اساس فیلترهای قیمت، پربازدید، تاریخ و … باعث راحتی کار مشتریان از این فروشگاه شده است.

هفت. دنیای موتور

این فروشگاه از استراتژی رضایت مشتری و خریدار استفاده زیادی می کند. این فروشگاه با عرضه کردن محصولات با مینیمم هزینه بهمراه تنوع برند باعث شده تا همواره جز بهترین فروشگاه ها باشد. از جمله خدمات این فروشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

عرضه محصولات برندهای معتبر و شناخته شده همراه با گارانتی های اصلی

ارسال سریع و رایگان

روش های ارسال متعدد برای انتخاب توسط مشتری ها

سیستم هوشمند پیگری سفارشات

پیگیری و صدور سند موتور سیکلت و تحویل به مشتری در کوتاه ترین زمان

همراه با سایر امکانات منحصر به فرد دیگر ، این فروشگاه را برای مشتریان خود خاص و ویژه کرده است. همچنین شما می توانید قبل از خرید با تلفن های داده شده با کارشناسان برای خرید بهتر مشورت کنید.

سوشال ها: